A B C D E F G H I J K L M N O P R S T U W Z
Szukaj:

Zaprzyjaźnione

Ilona

Jest to węgierska forma imienia Helena.
Charakter: Z reguły oznacza kobietę z klasą, budzącą sympatię, o bardzo silnym charakterze. Jest obiektywna i pewna siebie. Wierna przyjaciółka zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn. Lubią języki obce, mogą zostać doskonałymi tłumaczkami, stewardesami. Mogą pracować w handlu, dyplomacji, a nawet zostać utalentowanymi aktorkami i śpiewaczkami. Potrzebują publiczności, dlatego błyszczą w towarzystwie.

Pochodzenie:greckie

Komentarze [Dodaj swój komentarz]
Ilość komentarzy: 167
[1] [2] [3] [4]

obrzydliwe imię
2010-10-22 17:22:52
Tez mam na imię Ilona i nie cierpię swojego imienia. Jest okropnie twarde w wymowie. Nawet mój mąż nie jest w stanie nazywać mnie po imieniu ;P...
[Odpowiedz]
~Ilona S.

Ilcia:*
2010-10-09 21:25:19
Hej też mam na imie Ilona i ja po prostu kocham języki obce a szczególnie angielski:*
[Odpowiedz]
~Ilcia:*

corcia
2010-10-06 19:07:11
moja córka ma na imie ilona, i uważam że jest najlepsze, krótkie, nieskomplikowane, ladnie brzmi i nikt nie ma wątpliwości jak sie do niej...
[Odpowiedz]
~mamuska

hej
2010-10-03 11:13:38
moje imie mi sie podoba gdy pisze ilcia:*
[Odpowiedz]
~ilcia:8

ilona
2010-09-23 21:06:33
tak to moje imie i pisz wymaluj czysta ja...:)
[Odpowiedz]
~ilcia

Ilona
2010-09-07 23:14:31
Ja mam córcię Ilonkę:)
[Odpowiedz]
~magda

Ilonkaaaaaaa
2010-09-03 22:23:09
Witam wszystkich bardzo serdecznie :D Sądzę iż imię Ilona.. jest b.fajne!!! Wszystkie Ilony, Ilonki i Iloneczki są the best!!! Inteligentne...
[Odpowiedz]
~...:)

ILONA [2]
2008-01-24 11:01:23
Tak, to prawda, że Ilony to kobiety z charakterem które tak łatwo się nie poddają i walcza do końca, a próby \"złamania\" bądź \"zachwiania\" ich...
[Odpowiedz]
~Ilona.W.

...
2010-08-09 18:34:58
Ja również mam na imię Ilona i zgadzam się z opisem...uwielbiam języki obce... :)
[Odpowiedz]
~Ilonka

Ilona to ja:)
2010-08-02 12:09:24
mam na imię Ilona ale ten opis nie pasuje do mnie..nie lubie gdy ktoś mi rozkazuje i nie nawidzę jezykow:)a pozatym to imię jest w...
[Odpowiedz]
~Ilona:)

Ilonka
2010-07-19 12:24:51
Mam przyjaciółkę Ilonkę i jest super.Ma klasę i perfekcyjnie umie języki obce mimo młodego wieku:)) Opis jak najbardziej się zgadza! Ilona to...
[Odpowiedz]
~Ania

ILONKA_BIEDRONKA_
2010-07-08 12:36:55
IMIĘ ILONA JEST SUPER !!!!!!!! !!!! POZDROWIENIA DLA WSZYSTKICH ILONEK_BIEDRONEK!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!
[Odpowiedz]
~ILKA_ILA JAK WOLISZ!

ILONKA_BIEDRONKA_
2010-07-08 12:36:39
IMIĘ ILONA JEST SUPER !!!!!!!! !!!! POZDROWIENIA DLA WSZYSTKICH ILONEK_BIEDRONEK!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!
[Odpowiedz]
~ILKA_ILA JAK WOLISZ!

ILONKA_BIEDRONKA_
2010-07-08 12:36:10
IMIĘ ILONA JEST SUPER !!!!!!!! !!!! POZDROWIENIA DLA WSZYSTKICH ILONEK_BIEDRONEK!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!
[Odpowiedz]
~ILKA_ILA JAK WOLISZ!

ILONKA_BIEDRONKA_
2010-07-08 12:35:45
IMIĘ ILONA JEST SUPER !!!!!!!! !!!! POZDROWIENIA DLA WSZYSTKICH ILONEK_BIEDRONEK!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!
[Odpowiedz]
~ILKA_ILA JAK WOLISZ!

ilona
2010-07-08 12:14:27
Te imię bardzo mi się podoba!!! I ciesze się z tego ze nie jest popularne!!!!!!
[Odpowiedz]
~Ilonka

Ilonkii;* [1]
2009-09-10 19:11:01
Ilcie są najlepsze.!:** Szczególnie Ilony Lwy;)
[Odpowiedz]
~Ilccccia.:*

Iloneczka Biedroneczka :P
2010-06-30 21:49:28
Hej ja tez jetem Ilona :D Nienawidzę jak nauczycielki mówią do mnie w szkole IWONA normalnie jakaś masakra..:/albo ktos zdrabnia i mówi Ilonsia...
[Odpowiedz]
~...

Iloneczka Biedroneczka :P
2010-06-30 21:46:21
Hej ja tez jetem Ilona :D Nienawidzę jak nauczycielki mówią do mnie w szkole IWONA normalnie jakaś masakra..:/albo ktos zdrabnia i mówi Ilonsia...
[Odpowiedz]
~...

Ilona
2010-06-29 19:21:39
Po co szukać na sile problemu w naszych imionach ? Cieszmy sie z tego kim jesteśmy a nie jakie mamy na imię, ponieważ to jest tylko dodatkiem do...
[Odpowiedz]
~Ilona :-)

zal [1]
2010-01-10 14:05:41
Ilony to kobiety lekkich obyczajów tzn. sprzedaja sie ;/ zal
[Odpowiedz]
~zal

ilona
2010-06-17 13:53:03
ilona to najładniejsze imię na swieci-prawda..... :) ja tez nosze to sliczne imię....... hi hi
[Odpowiedz]
~il;ona z N.M.L

Kocham^^
2010-06-17 10:41:48
Zakochałem się po uszy w Ilonce, nie wiem jak jej to powiedzieć, widzę że mnie lubi... Myślę o niej cały czas, Ilony są najlepsze na świecie....
[Odpowiedz]
~Damian:)

ilonaaaa.;D
2010-06-04 15:55:39
imie ilona jest wyczadziste;p ja mam tak na imie i bardzo mi sie podoba;p NIE LUBIE JAK KTOS MOWI NA MNIE IWONA. bo czesto sie ludzie myla;D...
[Odpowiedz]
~ilona szalona

Ilonka
2010-04-21 13:28:45
Moja najwieksza miłosc ma na imie Ilona ;) tez jest tłumaczką, tez jest obiektywna i pewna siebie mądrą osoba. Cos w tym jest ;)
[Odpowiedz]
~pocopodpis

Lusia
2010-04-19 13:12:34
za 2 miesiące urodzi nam sie mała dziewczynka, której damy na imię ILONKA.
[Odpowiedz]
~przyszła mama

Iloneczkaaa
2010-04-10 15:36:17
Hey;* Ja też mam tak na imię i nie powiem bardzo mi się podoba koleżankom i kolegom również. Co najważniejsze żadna dziewczyna w szkole oprócz mnie...
[Odpowiedz]
~~Iloneczkaaaaa

Jasne że Ilonki są genialne ;p
2010-04-07 17:12:00
Też mam na imię Ilona ale mówią Lenka bo im trudno zapamiętać na cala szkole jest tylko jedna i mi z tym dobrze mam silny charakter i uwielbiam...
[Odpowiedz]
~Ilona, Ilonka , Lenka, Helenka

znaczenie wporządku
2010-03-27 22:41:07
a poza trudnoscią w jego uzyciu przez inne osoby, to opis zgadza sie, studjuje języki, lubie zwracac na siebię uwagę no i nienawidze jak ktos mi...
[Odpowiedz]
~Ilona

w oczach innych
2010-03-27 22:38:53
a ja nie lubię tego imienia, jest szczególnie nie wygodne dla mężczyzn. wciąż rzadkie i ludzie nie wiedza jak je zdrobnic, mam ogrom znajomych...
[Odpowiedz]
~Ilona

Ilona [1]
2009-07-07 16:45:47
POCHODZENIE I ZNACZNIE IMIENIA : Ilona to imię, które podobnie jak Helena pochodzi od greckiego słowa helene i selene, co oznacza księżyc. &&...
[Odpowiedz]
~Ilona !! ;DDD

magiczne imie ;p
2010-02-24 14:44:45
nic dodać nic ująć
[Odpowiedz]
~piotrek

Ilona
2010-02-18 21:05:27
Mocny charakter i uparta jak osioł... Tak to ja...xD
[Odpowiedz]
~Ilona

^^ Ja też Ilonka ;D
2010-02-06 19:29:23
To prawda.! ^^ ;*
[Odpowiedz]
~Iloncia ^^

ilka
2010-02-03 14:59:32
hehe moje imnie
[Odpowiedz]
~ilonka

:)))
2010-02-03 13:33:44
zgadzam się w większości...te słowa w miarę w trafiony sposób opisują moją osobowość:))) dodałabym jeszcze, ze najchętniej bysmy były pępuszkami...
[Odpowiedz]
~Ileczka:)

ilonkaaaa
2010-01-25 13:58:54
ilona-helena ale to z tym ze moze zostac gwaizdą to sie sprawdza bo uwilebiam spiewc i grać!!!!!!!!!!!
[Odpowiedz]
~iloncia

jupi;p
2009-12-27 17:04:45
iloncia to naj piekniejsze, najsłodsze i oryginalniejsze imię na świecie!!!1;p
[Odpowiedz]
~ikusia;p

Temam na imie Ilona.
2009-12-16 14:59:47
Ilonz s bardyo inteligentne i są dobre w sporcie mają różne talenty naprzzykład ja jestem dobrą aktorkł oraz ładnie śpiewam.
[Odpowiedz]
~Ilkamilka

ah^^
2009-12-02 19:45:56
Ja również jestem Ilona :) i myślę że jest w tym dużo prawdy.. :D przynajmniej w stosunku do mojej osoby.. to dość nietypowe imię.. i bardzo je...
[Odpowiedz]
~Lelona :)

Ilona
2009-12-01 13:28:34
Mama wiedziała jakie imię dać swojej córce ;D
[Odpowiedz]
~Ilona

imię.
2009-11-30 11:21:10
taak , też mam na imie ilona ,osobiście podoba mi się moje imie. w szkole nie ma drugiej ilony , to mi sie podba. jestem zawsze uśmiechnieta i...
[Odpowiedz]
~ilona.

I;D
2009-11-10 23:37:13
ja mam na imię Ilona a na drugie Dąbrówka;D
[Odpowiedz]
~;)

moje imię to oczywiście ILONKA
2009-10-12 13:24:07
w szkole byłam jedyna z takim imieniem na studiach też a ponieważ w rodzinie były /prawie/ same dziewczyny to wołano na mnie ILONEK lub Ilonia...
[Odpowiedz]
~Iloneczka

i hate !
2009-09-16 22:30:14
nie lubię swojego imienia...;(
[Odpowiedz]
~ilonka
[1] [2] [3] [4]
Zobacz również inne imiona na tą literę: Ida , Idalia , Ignacy , Igor , Ildefons , Ilona , Inez , Inga , Irena , Ireneusz , Irmina , Ismena , Iwo , Iwona , Izabela , Izaura , Izydor , Izolda ,